Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij De Lijn
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.be?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
735 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
Wil je dat De Lijn jouw gegevens verwijderd of jouw in ieder geval niet meer benaderd? Dan kun je gebruikmaken van jouw Recht van Verzet of je beroepen op de AVG en De Lijn vragen jouw gegevens uit hun bestanden te verwijderen. Zo weet je zeker dat je niet meer benaderd zal gaan worden door De Lijn om een nieuw abonnement af te sluiten.
Je kunt jouw abonnement bij De Lijn altijd opzeggen. Hou er rekening mee dat sprake kan zijn van een contractperiode wanneer je een abonnement afsluit. Na deze eerste periode zijn abonnementen altijd opzegbaar, met maximaal 1 maand opzegtermijn. Steeds meer organisaties gaan hier flexibel mee om. Zo kun je goede doelen en autoverzekeringen bijna altijd op dagbasis opzeggen. Laten we hopen dat steeds meer organisaties dit geode voorbeeld zullen volgen!
Wil je direct jouw opzegging online regelen? Maak dan gebruik van onze verzendservice. Wij versturen jouw opzegging naar De Lijn en je ontvangt van ons hiervan een verzendbevestiging met daarbij een kopie van jouw opzegbrief. Makkelijker gaat het niet!
Wil jij De Lijn opzeggen? Vul de gevraagde gegevens dan in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je zal dan een bevestiging van De Lijn ontvangen per wanneer jouw abonnement wordt stopgezet.
Je kunt De Lijn bereiken via het telefoonnummer 015408711 .
De Lijn
Motstraat 20
2800 Mechelen